Match

Idag så har  vi haft möte med Peder och vi kom inte fram till något vettigt tror jag, förutom att vi ska få tag i en tant. Sen så har jag och Josefin varit på stan i flera timmar, och jag vill bara påpeka att denna stad är inte stor, så vi hann nog gå på alla affärer som finns. Sen tog jag en promenad hem och det gjorde att jag har ännu ondare i fötterna nu än igår när jag höll på att kollavippa.

Har även hunnit med att hämta mamma på jobbet och nu ska jag snart äta innan jag och pappa ska ner och kolla på fotboll. Det bästa är ju att jag blir glad oavsett vilket lag som vinner, men håller nog mer på giffarna nu så att de kan hålla sig kvar. För änglarna är ju borta från guldet så då håller jag nog på giffarna.


Kommentarer
stefan

mamman har ju fyllt 40 så hon har ju kvaliserat sig till tant

2008-09-29 @ 18:17:42
Jessica

Hahah jo men hon vet inte det som vi vill ha reda på.

2008-09-30 @ 15:10:51
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0