Drömmar

Ligger och kollar på fotbollsresor till Liverpool nu, och satan vad dyrt det är och inte spelar de mot några intressanta lag när jag kan se de heller. Jag har bestämt mig för en sak när pappa fyller 50 så ska han få en fotbollsresa till Liverpool av mig, dock fyller han år när de uppehåll men han får väl den före eller efter. Jag har ju nästan 8 år på mig att samla ihop pengarna.

Kom att tänka på att jag har ju faktiskt sett real madrid live på santigao bernabeu. Ingen fattar nog hur stort det är och hur häftigt det var att vara där om man inte varit med om det själv.. Man fattar knappt att man har varit där när man ser de på tv, ett minne för livet är det helt klart.



Kommentarer
Anonym

största jag varit med om iaf..

2008-09-17 @ 14:55:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0