Accu-chek

Idag så har jag varit och träffat Peder, verkar som om han tycker att vi gör ett bra jobb, för han har inte så mycket att säga iallafall. Sen så har vi försökt få tag i Anna Skipper, vi får se om vi får något svar. Sen så åkte vi apoteket för vi skulle handla blodsockermätare, men där försökte de lura oss och köpa en as dyr, så då sket vi i det. Jag och Joss styrde coyen till farmor och farfar, där farfar tog sockret på mig och det var 5.3mmol/L.

När vi satt där så säger jag, ojj nu kommer polisen, han parkerade ju sneare än mig. Ja de ska upp till Calle säger farmor, jaha tänker jag och tänker inte mer på det. Sen så säger farfar, ja nu blir det en lägenhet till ledig. Då klack det till, sen kom det en läkare och polisen for iväg och jag och Joss gick. Sen så möter jag polisen på skiftesvägen ser ut som om han svängt ut från vårdcentralen.

Hade dött om polisen hade åkt efter mig från stan till farmor och farfar och svängt in på samma gård. Helst eftersom jag och Joss snackade om att tappa körkortet på vägen från stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0