28 dagar kvar

Idag har jag ätit kokt vitkål med köttfärssås, det smakade väl sådär eller ganska gott om jag ska vara ärlig. Ska ta och testa virlöksostfylld ost någon dag, får hoppas att det är gott bara. Kan meddela att twingon är borta och att vi nu har en ford mondeo en grå, den färgen som är snyggast, och backsensor har den också, dock är det en diesel annars hade jag nog behållt den tror jag.

Nu ska jag ta en paranöt och ett glas dricka tror jag för det får man äta iallafall. Jag är så jävla irriterad på ls så det finns inte. Läs för i helvete vad det står innan du säger någonting, och du ska så in i helvete inte glida på en räkmacka på oss så som du gjorde på medicinen.! Tycker du ska tacka mig och Joss för ditt G som du fick där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0