Söndag

Idag så känner jag mig bakis, men vad jag vet så har jag inte druckit någonting på typ 5 veckor så. Ska snart ta ett varv runt sidsjön med far min så att min hjärna får lite friskluft så jag orkar plugga kemi sen, för det kan behövas. Just nu har jag inte koll på någonting känns det som.

Har lite att göra i veckan iallafall
Plugga inför kemiprov
Skriva en läslogg
Skriva en kemilabrapport
Skriva ett kåseri
Fixa en rosa väska
Göra ett arbete om källkritik
Plugga inför fysikprov



Sen måste jag bara berätta att tjejerna vann över killarna igår på fotbollsfrågor! 14-9 tror jag det blev.



Kommentarer
JOSS

gööööööörlpowär!

2008-10-12 @ 14:33:50
URL: http://jossifin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0