ROSA

Nyss kommit hem från en prommis med Carro =) Vi var nästan ute en timme även om det inte kändes så. Nu så sitter jag och kollar på hockey för att se om jag seokr någon förvirrad kvinna på läktaren (mamma). Mamma lovade att hon skulle hålla på Luleå men jag funderar på om hon vet vilket lag som är vilket, nej nu var jag dum.

Ska nog ta en bit kladdkaka sen och sen gå och sova känns det som, fast jag börjar ju inte förns halv två imorgon, så egentligen borde jag leva loppan.


Njut av min fina tiara och mina rosanaglar


Kommentarer
Lisa

Jag tror alla kommer vara förbannat snygga på torsdag.. Så jävla mycket rosa kommer vi nog aldrig uppleva igen! :)

2008-10-14 @ 21:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0