Kasta mig hit och kasta mig dit

Jag fattar inet det där med kaströrelse hur svårt ska det vara egentligen? Alla säger att det är så lätt, men jag krånglar tydligen till det. Kan jag inte få någon hjäncell av någon så jag fattar? Väntar på att pappa ska komma hem med mat från farmor och farfar nu så jag får käka litegrann. Kanske är ny energi som behövs för att jag ska börja fatta?

Tror dock inte det, tror det beror på att jag är för dum helt enkelt.

Annars kan jag tillägga att jag har ont i huvudet nu också, vet inte vad det beror på, sen svettas och fryser jag om vartannat och halsen är inte riktigt med heller. Synd det är så dyrt att åka till Göteborg eller Stockholm nu på lovet annars hade jag nog dragit ner en sväng, är ju evigheter sen jag var i Göteborg.


Mer rosa åt folket


Kommentarer
viktoria

men lilla kära kusinvitamin, mår du aldrig bra? Du är fan värre än mig och då är det illa!

2008-10-22 @ 18:27:23
stefan

är det lång emil på kortet????????????????

2008-10-22 @ 19:57:50
Jessica

Nej det har varit lite mycket nu i skolan, du kanske fortfarande minns hur det var, allt på samma gång.

2008-10-22 @ 20:24:15
Jessica

Jomenvisst är det Emil i kjol och hatt.

2008-10-22 @ 20:25:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0