Godis

Imorse så vaknade jag klocka 7, försökte somna om till kvart i 8 men då gav jag upp och klev upp och for till gärde och kollade på hockey, första gången jag höll på timjå i hela mitt liv, de förlorade iaf. Sen for jag hem och käkade frukost och tog en lite tupplur för att sedan vakna och åka ut till gärde igen för att se en match till som de också förlorade.

Sen bytte jag sport för ett tag och for på IP och kollade när SDFF förlorade med 2-1 och blev lurade på en straff. Domaren sög om man säger så. For sedan till gärde igen för mötet mellan Timjå - Hille. Hur som helst så vann timjå med 4-2 och världens bästa pucko gjorde mål.

For sedan hem och såg slutet på Liverpoolmatchen, liverpool vann såklart och sen så kollade jag på när Timjå förlorade mot Rögle =) Nu ska jag kolla på Skellefteå - Lule ett tag innan pappa ringer och säger att jag ska komma ut med nästa bil till jobbet så att han kan fortsätta byta däck.


Kommentarer
stefan

fråga om hgan tar våran också

2008-10-18 @ 18:47:54
Jessica

Hahah skulle inte tro det, han var inte så glad över att behöva åka och byta nu.

2008-10-18 @ 19:26:09
stefan

jag får väl snart börja att hålla med dig att timrå är ett skitlag:)

2008-10-18 @ 20:36:52
Anonym

Hahah äntligen någon som har insett det!

2008-10-18 @ 21:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0