Fond eller inte

Jag har legat och tänkt på det här med hallen nu ett tag och jag tror nog att vi ska köra på helvitt. För om jag känner min mor rätt så kommer hon tycka att alla tapeter jag och pappa föreslår är för skrikiga och sen kommer hon föreslå någon som är riktigt hemsk.

Kör vi helvitt så är det lättare att mixtra med accentfärger också. Vi har ju faktikst de hemska björkgarderoberna som det ska bli ännu fler av, som kommer att bryta av det vita. Men sen så ploppade det upp en annan fundering i min cpstördahjärna och det var att björk och vitt går det verkligen ihop? Jag har sökt på typ alla sidor som finns och det finns inte en enda bild med vitt och björk, det måste ju betyda att det inte funkar?


Kommentarer
stefan

om du går ut i skogen o tittar så ser du att stammen på björkarna är vita så det betyder att vitt o björk passar ihop:)

2008-10-28 @ 19:37:35
Jessica

Haha det är sant, men jag brukar inte gå i skogen, jag går bara vilse då.

2008-10-28 @ 20:38:14
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
stefan

vi kan göra ett studiebesök tillsammans

2008-10-28 @ 21:09:38
Jessica

Haha ett äkta stadsbarn i skogen vet jag inte om man vill uppleva. Fredag nästa vecka så ska vi ut och vandra i skogen med klassen så får väl se om jag kommer tillbaka efter den turen eller om jag har gått vilse mellan sidsjön och södra berget.

2008-10-28 @ 22:16:31
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0