Ett glas vitt, tack

Idag på serveringen så fick jag servera fransklöksoppa och ett glas öl till förrätt för att sedan följa upp med oxfile black and white med ett glas rött, för att sedan avsluta hela middagen med fikon i konjak och ett glas portvin. Sen så hade vi inte tid för att göra så mycket mer, han verkar tro att allt ska gå mycket fortare än vad det i verkligheten gör.

Sen åkte jag och hämtade stackars pappa som fick jobbaöver idag bara för att han skulle få åka hem, eftersom mamma fick för sig att gå hem tidigare. Jag och pappa käkade nog världens godaste middag idag, så jag kan nog leva med lchf ett tag om man skulle kunna få det där varje dag :P

Vattnet stiger i selånger ån och det är väldigt brunt och äckligt ifall ni undar. Tänk om det skulle regna så mycket så att det inte skulle gå och spela Jericho imorgon eller vad det heter, det vore riktigt nice om man får säga så. Buss känner jag mig inte heller så peppad på att åka, men vi får väl se om skolan bjuder kan jag åka, men ska jag betala själv så kan de glömma att jag åker buss!!

Nu ska jag återgå till hockeyn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0