Duktig idiot

Jag kan stryka lite från min att göra lista iallafall!

Har lite att göra i veckan iallafall

Plugga inför kemiprov
Skriva en läslogg om ett öga rött
Skriva en läslogg om Singoalla
Skriva en kemilabrapport

Skriva ett kåseri
Fixa en rosa väska
Göra ett arbete om källkritik
Plugga inför fysikprov

Så imorgon på historian får jag helt enkelt ta och göra lite källkritik, för att sedan försöka komma på något mer till mitt kåseri som jag har hållt på med i typ 3 veckor men fortfarande inte har gjort klart. Bra jobbat, om det tog 3 veckor att skriva 4 rader hur långtid tar det att skriva ett färdigtkåseri då?


Avslutar med en bild från vår kemibok


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0