Det okända

Idag har jag varit ganska duktig, jag och pappa har varit och dragit fram tvättmaskinen hos mormor och morfar, sen var vi ut till stugan en sväng och hämtade hem träningscykeln och de rosa skorna och köpt blommor.

En sak som jag har kommit fram till är att det luktar gott inne på pappas jobb, eller ute i verkstaden iallafall, vet inte vad det är som luktar, men gott luktar det iallafall. Jag har provat mina rosa kläder idag och jag ser verkligen ut som en gammaltant!

Men nu är det bäst jag sätter fart så jag hinner med mig.


Kommentarer
stefan

det olja fett svett o gamla strumpor som luktar

2008-10-11 @ 19:23:15
Jessica

Jasså, det lät inte så trevligt, men luktar gott gör det :P

2008-10-12 @ 01:22:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0