X40

Att det ska vara så svårt att hitta vart x40 tågen går någonstans. Jag har en dröm jag ska uppfylla det är att åka en sån och jag ska lyxa till det så att jag ska sitta på övervåningen. Men jag hittar ju inte vart de går =/  Så snälla mig säg vart de går, eller jag hittar vart de går men de går tydligen inte att se det på sj,s hemsida, som förövrigt blev helt kass sen de gjorde om den. Att pappa åkte en sån idag gör ju inte saken bättre, för nu har han åkt den och det har inte jag, det är fuskigt.


Kommentarer
fabbo pelle

X40 rullar mycket kring Mälardalen

2008-05-09 @ 15:24:47
Jessica

Men man kan inte se de på sj,s hemsida att de är de tågen eller? för det står ju x2000 eller intercity. Men de kanske är så det ska vara?

2008-05-09 @ 15:54:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0