Voltat

Igår så var jag som sagt på halkbana och voltade. Det var hur läskigt som helst, vill gärna inte sitta upp och ner hängande i ett bilbälte fler gånger. Men det gick bra efter det tror jag, körde dock över lille Calle så han dog i 70 km/h men han överlevde i 35 tror jag. Sen käkade vi i Hudiksvall där jag bytte chaufför och åkte med pappa därifrån.

Sen var det dags för klassfest och det var roligt ett tag tills nån spydde i handfatet och då fick vi gå hem. Eller vi gick på krogen, och vakterna är ju helt jävla blåst i huvve, haha det är ju bara ett bevis att de inte kollar. Sen drog vi på subban och det var hur jävla gott som helst och efter det så gick vi hem, och olivia hade nog en mil minst hem till mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0