Vilken jävla härlig dag det är idag

Grattis Josefin idag fyller du 18 år ifall du har missat det, du klarade teorin också, så dubbel grattis till dig =)


Ett grattis till Victor som också klarade teorin idag också, jag klarade också mitt teoriprov idag, men det ska vi inte prata om idag för idag är det som sagt Josefins dag. Ikväll så ska jag iväg och spela korpen mot trasdockorna får se hur det går, vill gärna skjuta in mig innan matchen börjar, så jag vet åt vilket håll foten är inställd idag. Josefin fick en tårta av mig idag eftersom hon inte ska firas förns på torsdag, så här såg tårtan ut.                                                        


Kommentarer
joss

tacktack! :D tårtan såg himla smarrig ut. ska ta en smakbit efter matchen!

2008-05-26 @ 17:49:56
URL: http://jossifin.blogg.se/
Stolt kusin

men grattis grattis till teoriprovet gumman!!

2008-05-27 @ 13:35:18
URL: http://viktoriias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0