Soligt

Sitter och gör ingenting nu ska snart gå och slå in lite paket ifall jag hittar något papper, annars får hon julklappaspapper, jag tror att hon överlever det. Idag så har jag varit i skogen men jag gjorde inte så mycket där för det var blött och äckligt. Sen hade vi kemilab gick bra tror jag, kände mig som slavdrivare sen skulle vi haft biologilabb men vi hade ingen för roy var inte där och vi har redan gjort två exursionsrapporter, eller hur det nu stavas.

Så gick en sväng på stan och köpte en mjukglass och sen åkte vi hem med mamma. Ikväll äre match igen, fick nyss höra att en blev gipsad efter förra matchen, så nu är vi en avbytare mindre. Imorrn är det NV-dagen och då ska vi se roliga ut, killarna skulle köra shorts och skriva nummer på ryggen och tejjerna ska ha toffsar tror jag det var, fast om jag känner alla rätt kommer inte en käft att ha så, haha för det är så mycket snack och liten verkstad, eller så var det bara ett skämt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0