Slut

Nu är sista avsnittet av andra avenyn klart och jag säger bara jävla Dildo, hur fan kan man fröstöra ett bröllop genom att skjuta bruden, har är ju fan helt dum i huvve. Sen så fick man inte veta om hon överlevde eller inte. Roxana och David fick sitt barn i allafall en tjej =)

Åh herregud vad jag längtar till den 21 september nu, hur ska jag klara mig 4 månader utan Andra avenyn hur ska detta gå? Om jag orkar nu så ska jag plugga lite mer kemi, kan ju behövas för kemin är grekiska för mig och tydligen för många andra också.


Kommentarer
joss

hon såg ganska död ut.. :'/

2008-05-20 @ 22:22:16
URL: http://jossifin.blogg.se/
pappas kompis

ut å spring det förlöser det mesta

2008-05-21 @ 00:06:14
Pappsen

Jag håller med Stefan du kan ta rygg på honom, för han tränar för Stockholms maraton eller?

2008-05-21 @ 20:32:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0