Pain in the groin

Det märks att man börjar bli gammal. Sträckte mig på uppvärmningen smart Jessica. Ingen avbytare hade vi heller, så jag sa ingenting utan körde på, sen blev Helena skadad, så då fick mamma hopppa in, ni vet min mamma och fotboll trodde inte jag gick ihop, men.

Höll på att dö i början av andra av smärta, men kämpade på iaf och lyckades få iväg en boll till Sofie så hon gjorde mål med vänstern, men jag höll på att avlida av smärta men det var bara att härda. Vill inte ens veta hur det kommer att bli imorrn, men har jag tur kanske det är så illa att jag inte kan spela ultimate =)


Kommentarer
Mamma

Kan du utveckla ditt "men" i samband med mig å fotboll?? :P

2008-05-29 @ 22:59:43
Jessica

Haha nej det får tolkas som man vill.

2008-05-30 @ 15:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0