Kör idiot kör

Vilken dag det har varit. Jag har fått mitt sommarjobbspapper, och tydligen räknas jag som erfaren eller något sådant, hr nu det kan vara möjligt eller så är det en jäkla ökning från förra året, blir nog bra kag tjänar ju pengar iaf :P

Mamma och jag kom fram till att vi skulle åka och äta på thaien i bommen, när vi är påväg dit så kommer mamma på att vi kan ju byta bil med pappa som är i klockis och tapetserar, så kan vi åka och hjälpa mormor och morfar med golvet.

Sagt och gjort vi åkte från Njurunda till Ikea lastade golvet och sen ut till Alnö lastade av golvet och bytte förare, dvs det var min tur att köra. Vi märkte att det började bli lite bensin i mondeon så vi åkte från Alnö till Njurunda via matfors. Där på vägen så står det en polisbil med blåljus på jag fick hjärtat i halsgropen, de hade stoppat någon liten röd bil. Bytte bil i klockis, och åkte till stan så mamma fick ta ut pengar och sen åkte vi mot Ica Maxi, och i rondellen i Haga så kommer det två ambulanser med blåljus. Fortsätter till maxi, gick in och handlade och sen åkte vi hem igen, och på motorvägen står det en polisbil med blåljus, för då var det någon som hade kört in i mitträcket.

Stannade hos farmor och farfar, vilket innebar att jag fick backa ut och sen fick jag fara hem, kommer dock aldrig köra in bilen i garaget. Kom nyss hem och ska kanske läsa igenom det jag ska säga på redovisningen engång innan jag går och sover.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0