Kladdkaka

Var bort till Joss en sväng med lite grejer och av någon anledning kom vi in på halkbana. Så vi bestämde att vi skulle göra den tillsammans =) så anders skulle ringa och snacka allvar med de imorrn, haha antingen blir det skitbra eller katastrof slutar med att jag skrattar så jävligt att jag glömmer bort att bromsa. Haha närå skämt åsido det blir perfa =)

Efter vi sagt hejdå till Joss och hennes familj så snodde jag övningskörningsskylten från farfar och gick hem och åkte ut och körde lite, skulle lämna kläder på mammas jobb men vi hann med timjå och njurunda och tunbyn innan vi kom hem igen, så det blev en rejäl omväg om man säger så.

Nu ska jag kolla lite på real madrid och sen så ska jag ta och kolla på andra avenyn känns som om det var jättelänge sedan jag såg ett avsnitt men det är bara en vecka, men det är väl för att vi har varit ledig så länge, men jag klagar inte. Jag skulle ringa vicki när jag kom hem men nu svarar hon inte, Josse svarar inte heller så de kankse är i nån radioskugga eller nåt.


Kommentarer
mamma

Om jag inte hade varit så trött hade det blivit en längre tur, men det får bli nästa gång. :oP

2008-05-05 @ 11:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0