Jag mådde hon levde om en vecka

Det blev inte så mycket pluggande, åkte ut till birsta city med litet b och köpte födelsedagspresent till någon som fyller år om en vecka, behöver inte skriva något namn för du vet förhoppningsvis att du fyller år. Är bara en sak som ska fixas sen är det klart =) jag som alltid brukar vara ute i sista minuten, var ute en hel vecka iförväg, är bara morsdagspresenten som ska fixas nu.

Körde motorvägen såklart, haha dock råkade jag göra några rallyväxlingar haha men de gick, och bara så ni vet så kan man starta på 3:an med fiestan, inte som de jävla körskolebilarna att man måste köra 30 på 1:an. Hejja fiestan, nu när jag klarar av att köra den är den ju riktigt rolig att köra.


Kommentarer
Mamma

Vad är det jag sagt hela tiden :P

Tänk att jag alltid har rätt ;)

2008-05-19 @ 21:47:05
Jessica

Jag har aldrig rätt iallafall..!

2008-05-19 @ 21:52:00
han där nere

ursäkta kikki men nu är det såhär att jag har ensamrätt på att allitd ha rätt och så var det även i detta fall

2008-05-19 @ 22:48:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0