Helg

Idag har jag haft två olika strumpor på mig, tror dock ingen har märkt det. Nu ska jag ut och övningsköra tror jag, ska köpa vitchoklad någonstans i Sverige för sedan ska jag göra jordgubbar doppade i vitchoklad. Sen ikväll ska jag städa för det kan behövas om det kommer någon hit imorgon. Kanske kan ringa Joss och fråga om hon vill dammsuga hon gjorde ju det hemma hos sig igår så.

Sen måste jag lyfta upp madrassen till sängen igen för den ligger just nu på golvet. Ska köpa en ny telefon snart också men jag vet inte riktigt när. Funderar även på att köpa en kobra telefon bara för att de är så coola, haha :P kanske dumt att slänga ut 500 spänn på det.

Sen så vill jag bara tillägga att det är helg nu =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0