Cops

Jag har ont i huvvet. Jag skulle ner på stadshuset ikväll hade jag tänkt för det är nån studentfest där, men kom på att det inte är så kul att komma dit och vara den enda som inte har en vitmössa på sig. Vi var som sagt på ikea och beställde köket, så det blev bara mer och mer jobb nu så kommer det nog aldrig blir klart.

Ikväll var det mycket poliser ute när jag var ute och körde, men jag höll hastigheten när jag såg de så det var lugnt. Sen så var jag tvungen att åka tillbaka och kolla vad de höll på med och det var 2 pikébussar, 4 motorcyklar om jag inte såg helt fel, så undra vad de höll på med.


Kommentarer
Anonym

köket kommer bli klart på nolltid med så bra arbetare

2008-05-29 @ 16:21:51
viktoria

det var mer folk utan mössa kan jag meddela ;)

2008-05-30 @ 19:15:52
URL: http://viktoriias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0