Andra avenyn

Ikväll så är det andra avenyn men eftersom det är säsongsavslutning den här veckan så släpper de bara två avsnitt ikväll och det sista samtidigt som det går på tv på tisdagen, så då måste vi vänta 2 hela dagar innan jag får se det. Grabbsen åkte precis hem, eller de har inte åkt än de håller på och packar bilen. Sen ska jag väl säga hejdå till pappa han åker på kurs ikväll och kommer hem till helgen.

Han fick somsagt en ny ford mondeo och satan vad skön den var att åka i och vad tyst den går, men färgen var ful som stryk, men men. Får se vad det blir till middag gissar på kubengrillen eller något liknade. Vem vet det kanske blir en liten övningskörningssväng ut till bommengrillen, dock så tror jag inte det.

Ser förjävlig ut i håret, skulle behöva tvätta det för jag vågar nog inte visa mig ute så här, ser ut som jag kammat mig med ett smörpaket typ. Charlie har tatuerat mig med 100% kocko, jag försökte skriva pucko i hans panna men misslyckades dock.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0