Amalgam

Onödig dag, känns så onödigt att gå till skolan nu förtiden, idag har vi inte gjort mycket vill jag lova. På matten såg vi en film, jag menar hur normalt är det? Imorrn är det en ännu onödigare idag för då ska vi ut i skogen med Roy, skitkul liksom eller inte.

Sitter hos farmor och farfar nu, har hjälp honom med att logga in på msn, ska väl om en timme eller liknande dra mig ner mot stan för att möta mina päron och dra ut på birsta, men först hoppas jag på en middag på kebaben i Timjå, Imorrn ska jag spela korpen igen, haha hur ska detta gå? Men Sofie J ska också spela så det är någon jag känner iallafall =)

Sofie W har lekt pluggis idag tror vi. Sen när jag kommer hem så hopppas vi på att inernetuppkopplingen till stöde är snabbare idag så att jag kan få bilderna från i fredags, eller jag kanske inte vill se?


Kommentarer
Lisa

Jag vill se bilder från i fredags :D vem har dom?

2008-05-28 @ 16:55:50
han där nere

vill bara påpeka att det är lasse-erik och inte royboy imorrn

2008-05-28 @ 18:02:24
Jessica

Olivia har bilderna och jag försöker få de till mig men det verkar inte gå så bra. Haha det är samma sak, de är inte roliga att vara i skogen med.

2008-05-28 @ 20:39:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0