Vilken jävla dag

Först så börjar man att jobba vilket inte var så roligt eftersom det bara är jag som är sommarjobbare vilket betyder att jag känner mig utanför och som en börda, tacka vet jag när Sofie börjar jobba men de är hela två veckor kvar till det. Slutade tidigt idag eftersom jag hade uppkörning, och tro det eller ej det gick faktiskt bra, det trodde jag aldrig.

Fick skjutsta min första människa också, han surrade nåt om nervös och koppling hängde inte riktigt med, var helt slut i huvudet eller så var jag glad. Aldrig varit så nervös som jag varit idag. For hem och käkade och sen så hämtade jag upp Joss för att sen plocka upp Carro och Sofie och då åkte vi och spelade match.

Tro det eller ej men vi vann =) Jessica och Joss gjorde målen. Det var extra skönt att vinna eftersom det var mot Sofie W vi spelade mot. Nu så snurrar mitt huvud och jag mår illa, råkade nicka och då blir det lätt såhär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0