Störning

Nu ska jag snart stänga ner datorn och gå och byta om men jag gruvar mig för att ta av mig skorna, det är en nära dödens upplevelse varje gång. Men mamma kan få vänta hon så många gånger som jag har väntat på henne haha. Jag har ett fint boll och dobbavtryck på mitt ben ifall någon undrar kan säga att det gör väldigt ont.

Alltså det är hemskt vad tiden rinner iväg när man sitter vid datorn skulle lugnt kunna sitta här till fyra och tjäna de där 101,70 som jag går miste om nu. Näe nu ska jag leta fram nyckeln och sen gå och byta om för nu är det helg lång helg =) även om det typ har varit det hela dagen idag också.

Ska bara kolla om Jessica har uppdaterat något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0