PC

Jag hade ju glömt och ringa mamma så det var jag som fick vänta på henne iallafall, tur jag kom på det innan jag hann stämpla ut iallafall :P Fast enligt nåt papper jag fick med posten så ska jag göra någon konstig habrovinkel om jag slutar innan klockan 4. Fast det är bara om man jobbar mellan 8-16 men jag jobbar ju mellan 06:30 - 16  så hur fan gör jag? Eller jobbar är väl fel ord men jag är på plats iallafall, men samtidigt får jag ju bara betalt för den tid jag är här och jag stämplar ju in och ut.

Pappa skulle hjälpa mig med regtime så får väl se hur det blir då. Förra måndagen så kunde jag ju inte ens stämpla in så då får jag väl kanske inget betalt för den dagen eller? Nu ska jag iallafall snart bege mig till bilen och hemgång vankas. Är typ bara två timmar sen nästan alla andra gick hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0