Ont i arsle?

Nu är jag här igen. Finns fortfarande ingenting att göra så smyger iväg hit och sätter mig. Eller Peter har åkt iväg så den enda jag smyger för är Olle men det är mest för att han inte ska följa efter mig. Men ska väl snart gå ut igen och se om han har rivit stället eller om han sitter kvar på bordet. Men han klarade inte av att sitta direkt på bordet då blev det för hårt så han har tagit en halvrulle bubbelplast och vikt och sitter nu på den.

Lär väl återkomma snart igen lät som om de inte skulle jobba längre än till två fika men då går jag och sätter mig här tills fyra för jag vill ju inte förlora 200 spänn på det :P Imorse kom jag inte in på jobbet det var liksom lite illa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0