Öde

Nu har verkligen alla gått hem, finns nog ingen kvar på hela stället tror jag och jag menar det är ganska stort. Det bjöds på bulla idag till två fika som var halv 2 för att alla skulle hinna käka bulla innan de gick hem. Idag har jag verkligen inte gjort mycket, det kom 7 plock imorse och 5 efter lunch och på 3 st så blir det inte så många och det tar verkligen inte långtid. Så det jag har gjort mest idag är nog att skriva blogg och läsa Jessicas hon har inte heller haft så mycket att göra idag verkar det som. fast hon är kvar än så jag är inte helt själv.

Mamma kommer och hämtar mig vid tre och då ska vi åka på ikea jag ver dock inte vad vi ska göra där. Kan vara mitt tjat om att fixa i mittrum i lillstugan. Det betyder att jag går miste om typ 100 spänn illa men det får väl vara värt det. Har ju aldrig haft pengarna så får väl överleva. Men jag lär nog ta igen den där timmen ganska fort med tanke på när jag börjar. Men jag har ju två hela dagar att ta igen och det kan nog bli lite svårt tyvärr.

Nu ska jag kolla in ikeas hemsida om inte metso har blockat de sidorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0