Metso ångar på i korpen

Igår så vann vi igen, fast mot  NSK angels. Men den satt hårt inne, var inte så många metsospelare med utan det var mest inhyrda. Iallafall så vann vi med 1-0 efter att Sofie gjort målet =) så nu har hon gjort två ett med varje fot, det blir huvudet nästa gång hoppas jag :P

Somnade under Sverigematchen igår och vaknade imorse när klockan ringde eftersom jag skulle upp och jobba, synd om mig. Mamma och pappa är ju lediga idag så jag har snott pappas dator och sitter där just nu för det är så lugnt ute i förrådet. Det är nog tur att Olle kom eftersom han har lyckats skapa mer arbete genom att göra fel. Nu ska jag snart gå och ta en fika och käka min macka hann inte med den imorse eftersom jag inte ville kliva ut.

Ikväll kanske jag och mamma ska åka på ikea en sväng men får se hur det blir med det. Sen kommer väl alla ut till stugan ikväll, Bullis och Kerstin kommer upp från Märsta så lär väl bli en massa ståhej där.

Nä nu är det fika dags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0