Grillunch

GRATTIS FRIDA =)

Tröttare person än mig idag får man nog leta länge efter för satan vad trött jag är. Är grillunch här på jobbet idag och man kan ju hoppas att alla inte fått mat än så att man får en långlunch, jag har ingenting att göra heller så jag skulle nästan lika gärna kunna gå hem men då får jag inge betalt.

Är baar 4 timmar kvar till helg nu och har varit här i 5 och en halv så mer än halva är ju gjord iallafall. Idag är det fredag den trettonde men det har jag knappt tänkt på för jag är så trött och min hjärna reagerar inte på sånna småsaker.


Kommentarer
Mamma

Gissar att du numer tycker att fredag den 13:e är en bra dag.......... :P

2008-06-13 @ 20:03:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0