grada baja norte

Det hörs väldigt bra genom väggarna här vill jag lova, man hör vad de säger på andra sidan väggen. ikeas hemsida har jag inte kommit in på än men det går nog bra ändå, tror inte att de är det som vi ska kolla på. Kanske är en rullgardin så att det inte är så ljust på morgonen utan att fröken sandström kan sova? Den som lever får se.

Hemskt det som hände igår han som dog i moppeolyckan på alnö. 14 år men jag fattar inte hur man kan missa att storavägen börjar där? Fast det var väl inte han som körde, hemskt var det iallafall låg en massa blommor och ljus vid vägen igår när vi åkte ut till stugan igen. Fast han var inte guds bästa barn men han ska väl inte behöva dö för det?

Toaletten inne i omklädningsrummet är fixad iallafall =) men när de skulle fixa de så var det nåt som flög bort så det sprutade vatten nästan upp i taket sa Eva, så då åkte hon på att städa efter de som varit där och fixat. kaffeautomaten funkar också, men bubbelvattenmaskinen låter väldigt konstigt men den kanske ska låta så, vem vet?

Ojj klockan är redan tio i tre tiden bara springer iväg när man sitter framför datorn precis som vanligt. Men jag orkar inte gå och byta om riktigt än, ska bara först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0