Flagna

Försov mig imorse vaknade 8 och halv 9 skulle jag vara nere på stan, men jag hann så det så. Fixade naglarna och sen så hade vi redovisning på draman vet inte hur det gick, den var tråkig om man jämför med vissa andras iaf.  Sen hade vi matte och då kom vår kära mattelärare med ett glattbesked, hon ville nämligen inte vara med oss på torsdag och eftersom vår enda lektioner är med henne på torsdag så betyder det att vi är ledig =)

Efter matten som vi förövrigt inte gjorde så mycket på förutom diskuterade systembolagets öppet eller icke öppet på fredag och hur mycket som alla skulle ha, vi hade dock bara ett problem, vi hade ingen som ville handla. Engelska redovisningen gick inte så jävla bra om man säger så, men jag gjorde den iallafall och förhoppningsvis så är det ett plus.

Nu ska jag ta och plugga lite fysik tror jag och sen ska jag skjutsa pappa till olearys och sen köpa mat, blir vegetarisk sushi idag tror jag, var typ 2 år sen sist. Imorrn är det dags för sista skoldagen i tvåan, känner mig inte så peppad för skolan men vi har 1 lektion mindre än vanligt imorrn allafall för roy hade redan använt upp sina timmar, haha rätt åt han.

Förövrigt så flagnar jag nu så jag är väl som en orm typ och mina fötter luktar nog orm också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0