Cheese

Nu är det halvtid i fotbollen, och det var bra fotboll tycker jag, men jag hoppas att det inte blir förlängning för jag vill gå och sova någongång :P hehe. Imorgon är det fotografering på jobbet =/ den som knäppte förra året var konstig knäppte innan alla var på plats. Tänkte strunta i den men man var tvungen att gå så får väl pallra mig dit imorgon.

Idag fick jag ta en bil hem efter jobbet eftersom mamma åkte med Ulrica och när jag ska svänga ner på lillvägen mot stugan så kommer det en stor jävla lastbil och han kan inte köra ut sålänge jag står på skärgårdsvägen så först tänker jag, fan måste jag köra runt nu? Men sen så kom jag på att jag hade en back på bilen så backade in på vägen eller vad det är mitt emot.

Står där ett tag så han hinner köra ut och ska precis svänga igen då kommer det en till lastbil så fick göra samma sak och ingen av de tackade då blev jag fan sur. Men sen var det grönt att köra ner så då fick jag kliva ur bilen och andas ut och släppa ut Diza.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0