Äntligen

Nu har jag gått runt och trott att det kan ha varit så iflera år eller är det sålänge, kanske överdrev lite väl mkt? Hur man nu kan tro något sådant, men aja nu vet jag att det är så iallafall men jag vet inte om det är bra eller dåligt, vi får väl se.

Jättevarmt inne på mitt rum inatt också, men man kan väl inte förvänta sig något annat?  Funderar nästan på att hälla isbitar i sängen eller nåt så kanske man kan vara här inne utan att halvdö. Jag skulle behöva ha tag i en vit tröja också inte till rummet då men till annat. Har ju lyckas söla på alla mina andra, undra vem jag brås på?


Kommentarer
Lisa

Är det någonting som hänt?

2008-06-05 @ 07:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0