Tvåtusenåtta

Nu är det tvåtusenåtta och det är det år jag fyller 18 =) Tolvslaget firades nere i hamnen med en jäkla massa raketer, hörde rykte om att raketerna därnere gick på 200 000 kronor. Träffade Vicki med flera därnere så gick med de, såg en jävla massa folk därnere som jag kände igen eller ja känner kan man nästan säga.

Nu så sitter pappa och Emil och kör wii som vanligt tänkte jag säga, haha vet inte vem som vinner nu eftersom de kör en massa olika, haha just nu så spelade de nåt där båda fick noll poäng, bra jobbat!

Jag fryser som ett as iaf, började göra det när mamma och pappa kom hem, vet inte om det var för att  jag kom på att jag var trött då eller vad det var men fryser gör jag och trött är jag också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0