Två år sedan

Idag den 13 Januari 2006 så åkte jag till Thailand för första gången, var även första gången som jag träffade Katrin och Thelma. Längtar faktiskt tillbaka till Thailand nu faktiskt, men det tänker jag inte säga högt för då kommer pappa tjata ännu mer på att vi borde åka dit.

Och varför jag kom ihåg att det var den 13 januari var för att det var just fredagen den 13. Men det gick ju bra att flyga då också, för jag lever ju än. Om det inte vore så att jag satt vid fel dator så hade jag bjudit på några bilder från då.

1. Nördarnas nörd

2. Tunasandwich dax

3. Någonting är väldigt roligt eller så är de höga

4. Hoppa i poolen

5. Färsk frukt, så jäkla gott, men jag blev ju av med min



Kommentarer
mother

mmm det ser onekligen härligt ut

2008-01-13 @ 19:32:30
Mother

Gooood Night!

2008-01-13 @ 21:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0