Svårt att andas

Idag i bilen hem så var det trångt och jag hade svårt att andas, haha trodde även jag skulle skratta ihjäl mig, Joss berättade hur det såg ut och jag såg bilden i huvudet eftersom jag inte såg så mkt själv, haha. Jonte klappade inte Mörtsjös katt utan nu var det elvira, haha han var den ende som inte hade trångt haha. Matte hotade med att släppa en brakare också, men det gjorde han som tur var inte, då hade vi nog alla dött. För mer och bättre information läs Joss blogg.

Middag blev det hos farmor och farfar stuvademakaroner och bacon mkt gott må jag säga, imorgon så blir det thaisoppa hos de för mig och farmor iallfall farfar och pappa skulle få något annat. Jag ska ha med mig thaisoppan så jag får väl ta med mig den på skolan hehe :P ska ju ha med mig en massa andra grejer också, blir nog nästan resväska imorrn :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0