Subban

Idag så slutade vi klockan 11:55 det var väldigt skönt, då bjöd Jossi på Subban eftersom hon är stenrik ungefär som Joakim von Anka. Gott som satan var det och mätt blev jag så jag trodde jag skulle dö efter typ halva, men eftersom jag var tvungen att visa min tacksamhet så åt jag upp allt och sen gick jag och klagade på att jag trodde jag skulle spy, så säger lillmini Joss, jo men en halv halva till skulle man ju lätt få ner, då trodde jag att jag skulle tuppa av.

Så vi gick till körskolan men där var de ingen som kunde hjälpa oss att boka tider så då tog vi bussen hem istället, ganska skönt det var hemma vid 1. Så då började jag på KOL, så kom en liten bit iaf, även om det inte var mkt så var det något.

Nu ska jag gå och göra äckelpäckel fläskpannkaka till min far till middag, själv tror jag att jag hoppar över fläskpannkaka för det är inte gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0