Pissdålig

Just nu så mår jag pissdåligt!

Efter skolan idag så åkte vi ut till bommen och köpte thaimat och tog med oss upp till Vicki. När vi käkat så åkte vi hem och jag tog det lugnt, tills jag vaknar upp och halv skriker faan samhällen. Så gjorde lite på den, sen kom jag på att typ allas kommer att se likadan ut som vi lämnar in till Carina.

Nu ska jag snart gå och dö i sängen och se om jag får sova hela natten inatt, annars vet jag inte vad jag gör. Trött som ett as är jag, men det var jag inatt också men jag kunde inte sova för det, för halsen ville tydligen annat. Ska utse några dagens idag också.


Dagens fulaste röst: Jessica Sandström
Dagens pluggo: Mattias Nordholm
Dagens spunk: SJ (billigare att åka sundsvall-oslo än sthlm - oslo, med samma tåg från sthlm)
Dagens sämsta: Samhälle


Kommentarer
JOSS

hahahah dagens fulaste röst. hahahahahah DAGENS PLUGGO xD

2008-01-10 @ 21:53:18
URL: http://jossifin.blogg.se
carro

Du måste bli frisk tills nästa vecka för då ska vi träna :D

2008-01-10 @ 22:43:38
Mattttttttttttttttttttias!

vadå dagens pluggo;O

2008-02-06 @ 18:28:28
Mattttttttttttttttttttias!

vadå dagens pluggo;O

2008-02-06 @ 18:28:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0