Onsdag

Var ju till farbror doktorn förut för min onda hals, men han sa att han aldrig hade sett en sån fin hals någongång, så han sa att det inte var något fel och att jag inte hade ont i halsen. Sen gick jag hem och spelade yatzy på internet, jag förlorar så fort Jossi kommer in.

Efter middagen som betsod av rödspätta och potatismos så åkte jag och mamma ut mot birsta för att kolla på ugnar och microsar. Vi hittade en micro iaf, så tror farfar skulle åka och köpa ut den imorrn eftersom min käre far har fått en muskelbristning.

Sen kom jag hem och bakade till mammas jobb och spelade lite till yatzy och kollade på det okända, och nu upptäckte jag att mitt mellanslag slutat fungera igen. Idag så kom tågbiljetterna iaf, men imorgon så kommer det nog inga tågbiljetter hem i brevlådan. 


Kommentarer
josss

hhähähä vinden har vänt. jag har vunnit 2 ggr på raken nu ;D

2008-01-09 @ 22:10:12
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0