Lyssna noga du också, Håll käften

Idag så har vi varit på hedbergskas vårshow, vilket nog hedbergska eleverna inte gillade men men, hehe vi fick vara där ändå =) Den var ganska bra faktiskt  men jag ville ju få reda på hur det gick, vilken valde han, var pappan bög och hittade de sjön?

"Jag var en riktig hingst jag minns en gång när jag låg där i sängen, så stod hon i dörröppningen och sa att det brann i köket"

Jag hade precis lyckats bli av med backstreet boys låten som jag hade fått på huvve för att de hade sjungit den, vad händer då? JO jag hör den på radion, det är nog inte meningen att jag ska glömma bort den. Många låtar fastande i huvudet men men bara den som irriterar mig fortfarande.

När vi skulle gå därifrån så skulle sofie träffa linn så vi andra gick och sen så ringer sofie och frågar vart vi är då är vi vid polisen och då säger hon jag kommer nu, sen någon minut senare fick vi sms om att hon tog bussen och skulle åka ikapp oss men hon åkte ända till skolan och sen så kommer människan och möter oss istället för att gå in i värmen, så Sofie Wiström är dagens osmartis.

Efter skolan så gick jag in till stan handlade lite kläder och sen så gick jag ut till birsta och mötte pappa, men de hade så klart inte det vi skulle ha, så fick improvisera lite, och jag hade ont i nacken och ryggen så det blev en snabb visit där ute.




Kommentarer
JOSS

haha backstreet boys(L)(L)

2008-01-23 @ 22:28:42
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0