Klappat och klart

Nu är det bokat och klart

25/3 8:11 Åker jag, Vicki och Sara ner mot härliga Göteborg, vi ankommer göteborg vid 15:17 och sen så kan vi leva loppa där enda tills vi ska åka hem den 27/3 18:42 fast vi ankommer inte Suc förns 03:54 på fredagmorgon, men då har Lante lovat och hämta oss så det blir nog bra, han lovade idag men det kan han ju ha glömt bort.

Jag som var så jävla nervös när jag skulle ringa och boka hotellrum, men jag tänkte jag får ju snacka med en göteborgare och när hon svarar så är hon till min stora besvikelse skåning =( Men jag fick boka iaf, brydde sig inte om att  jag inte var 18. Så i och med det samtalet så är det klart att två av mina nyårslöften går i uppfyllelse, nämligen åka tåg och åka till Göteborg.

image69

Synd för Vicki att hon får vänta i 2 månader innan hon får verkligen användning av sin födelsedagspresent, men det får hon leva med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0