Hur dum får man vara?

Idag så känns det som om jag inte kommer att orka göra något alls, så ska nog bara sitta här och vänta på att hockeyn ska börja, men den börjar inte förns 16:00. Vet inte om Jossi skulle komma bort och låna några filmer sen eller hur det var, fast det var för typ en timme sen hon skrev det, så hon kanske har hittat på något annat nu eller så ligger hon död av uttråkhet någonstans bara för cp internet inte funkade.


Kunden till supporten
- Jag har köpt internet och vill ha hjälp.
Supporten
- Hur långt har du kommit i installationen?
Kunden
-  Jag har plockat upp lådan med internet i
Supporten
- Ok, har du anslutit kablarna till datorn?
Kunden
- Datorn? Jag har ingen dator, jag har köpt internet!


Kommentarer
joss

nää det fanns inte vaknebesvär. men om det skulle funnits så tyckte han att jag skulle behöva den broschyren xP

2008-01-04 @ 17:51:13
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0