Det var värre än Catrin Bertlin i hennes värsta dagar

Idag har vi redovisat engelska och det var hur jobbigt som helst och jag skakade värre än ett asplöv. Var nervös före och inte blev det bättre av att emil var nervös som ett as och inte kunde sitta still. Men jag överlevde även om det inte gick så bra men men. Sen åkte jag och Joss upp på sjukhuset och lyssnade på världens mähäigaste människa men det gick bra även det och sen så åkte vi hem och pappa och jag häftade ihop sänggaveln. Den blev inte perfekt men de duger.

Sen blev det middag, lövbiff och pommes jag festade till på det idag eftersom jag skulle äta ensam, sen så kom Veronica hit eller hon är kvar än. Nu ska jag återgå in i sportens värld.


Kommentarer
fabbo pelle

Haha! jag ska laga maten imorgon, gissa vad?
Rätt gissat! Lövbiff och pommes;-)

2008-01-24 @ 21:35:45
carro

Om det var värre än Catrin Bertlin i hennes värsta dagar då vare hemskt ;-)

2008-01-24 @ 22:51:39
Frida

Catrin var väl snäll ;)

2008-01-25 @ 08:22:40
URL: http://fridaahlinder.blogg.se
JOSS

catrin bertlin var... usch. finns inte ord. MEN TACK FÖR MVG I ALLA SO-ÄMNEN!:D hahahha xD

2008-01-25 @ 16:08:21
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0