Baka en liten kaka

Nu ska jag ta och sova, ska upp klockan åtta fast det lär nog bli närmare nio och baka kakor tills vi ska bort till Veronica och Lante imorrn. Så det är bara hålla tummarna för att jag hinner baka, annars blir det nog synd om mig. Helst om jag inte hinner kanelkakan för den sa Ulrica och Charlie att jag var tvungen att göra, lutar nog åt att jag gör en saffranskaka också, dock lär den inte bli lika god som den Katrin hade bakat. Får se jag kanske tillcohmed hinner med att göra cookies, men då blir det sånna med vitchoklad och de kanske inte någon tycker om?

Men det är nog bra att jag ska upp tidigt och baka för då kanske jag kan somna imorrnkväll eftersom den där saken på s börjar på måndag, dock har jag ju en sovmorgon jag kan njuta av men om man säger så här jag har väl inte somnat före 4 någongång på lovet. Fast jag sov ju typ 5 timmar natten som va så jag borde vara ganska död redan men det är jag inte.

Såg Ciao Bella förut, asså jäkligt konstigt slut eller var  det bara jag som inte förstod det? Jag har avverkat ganska många filmer under lovet, har säkert kollat på 13 dvd filmer om inte mer, sen så har man ju sneglat på några på tv:n också.



Kommentarer
NAKET.se

heej :D

2008-01-06 @ 04:21:44
URL: http://Majdas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0