Söndag

Idag så har jag varit på hockey och kollat när grabbarna spelade mot Sundsvall hockey, dock så förlorade de men men. Sen var jag och mamma en sväng på bauhaus och kollade på golv, visade henne det coola "lastpallsgolvet".


(Charlie i utvisningsbåset)

När jag kom hem så gjorde jag en vetenskaplig undersökning. Jag tog en björklåda och ställde på alla golv vi hade här hemma i lägenheten och kom fram till att björk inte gick ihop med något annat träslag. Så det får nog helt enkelt bli svart laminatkliner i hallen tror jag. Men jag kan ju hinna ändra mig många gånger innan det är dags att lägga golvet.

Byta dörrar som vi också hade tänkt göra, verkar inte bli av, då måtten som vi har på dörrarna inte finns längre. Nu ska jag snart ta och börja med kemin, blir middag innan det om typ 1 timme.


Kommentarer
stefan

man får byta hela karmen,då funkar det!!! lägg riktigt klinkers i hallen-skit snyggt:)

2008-12-07 @ 16:39:00
Moster

Vad är choke för något? När använder man den? ;) Tur att du får gå på hockey och lära dig något nytt

2008-12-07 @ 16:43:51
Jessica

Haha det är inte så lätt för oss unga, tänk när vi ska ta hand om er när ni blir gamla. Inte skulle jag vilja vara er iallafall :P

2008-12-07 @ 16:57:50
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Jessica

Men dörren är typ 60 cm och det minsta som finns nu är 70 cm =O Jag håller med om att riktigt svartklinkers är as snyggt, men det är ju så dyrt =O MEN ACK SÅ SNYGGT

2008-12-07 @ 17:03:02
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0