Söndag

Kartorna är utskriva och klara, så nu ska jag överlämna de till Charlie så att vi vet vart vi ska. Känns lite för riskabelt att jag ska läsa en karta, för vi vet väl alla hur det gick på norra berget? MP3:n är laddad och klar och jag har med mig en bok som jag ska läsa för vårt projekt, så likabra att läsa den nu när jag har X-antal timmar på tåget.

Har hunnit med mycket idag, har hunnit varit till Hudiksvall en sväng, på dollarestore närmare bestämt, mamma skulle köpa fler tallrikar. Har träffat någon som sa att jag var lik Åsa, ätit en såndär bjöd fransk sak som jag inte ens tänker ge mig på att försöka stava till. Sett Liverpool vinna över New Castle, och ser just nu att Chelsea ligger under, klockan fyra blir det hockey.


Kommentarer
stefan

timrå-linköping 14:30 sista per. 1-1

2008-12-28 @ 17:59:01
fabbopelle

Huvva! En svart dag för Norrlandshockeyn, inte en poäng :(

2008-12-28 @ 18:21:41
URL: http://lokpelles.blogg.se/
stefan

det är bara tik man kan lita på:))))

2008-12-29 @ 13:52:03
Pelle

tik det är ju en fruntimmershund! Kan dom spela hockey också?? eller menar du att dom är rumsren? ;)

2008-12-29 @ 14:20:15
URL: http://lokpelles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0