Snön den faller och vi med den

Idag vågar jag påstå att jag har haft en av de tråkigaste dagarna på skolan i mitt liv. Dagen började på MIUN med nån som surrade om nån apparat som gjorde att man kunde se allting jätteförstorat. Sen fick vi gå in i ett rum med en massa sladdar på golvet och om man nudda de så gick de sönder och de kostade en hel årslön eller nåt sånt.

Efter lunch fortsatte redovisningarna om film/bok projektet, ska jag vara ärlig tror jag aldrig att vi kommer bli klar med de där.  Sen skulle vi ha klassråd, och ska jag vara ärlig så kommer vi närmare och närmare ett krig för varje gång vi har klassråd, inte kom vi fram till något heller.

Imorgon är det dans med C-klassen tror jag? och då funderar jag på om jag ska sparka Knä-Pär på knä. Eller om jag ska göra illa mig själv så att jag tyvärr inte kan åka skridskor på fredag, har en massa teorier om hur jag ska göra på fredag, den senaste är att jag ska rulla in mig i täcke och kudde i arslet, för då gör det inte så ont när jag ramlar.

Sen tror jag inte att folk kan köra bil i den här stan när det har fallit lite snö på marken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0